سعید راد بازیگر پیشکسوت و یکی از هواداران قدیمی باشگاه پرسپولیس در ۷۹ سالگی درگذشت.

سعید راد بازیگر پرآوازه کشورمان پس از چندین ماه بیماری امروز در ۷۹ سالگی درگذشت.

راد یکی از هواداران قدیمی پرسپولیس به حساب می‌آمد و در بسیاری از بازی‌های خانگی سرخپوشان در ورزشگاه حضور داشت و به گفته خودش در سال‌های دور بسیاری از بازی‌های این تیم در شهرستان‌ها را نیز از نزدیک تماشا کرده است.

نوه او آدام همتی در دوره سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس پیوست و در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز بازی کرد به همین دلیل حضور او در کنار پرسپولیسی ها بیشتر از گذشته به چشم آمد.

سعید راد و برانکو

او در مصاحبه‌ای گفته بود: در دوران دبیرستان صبح تا شب با احمد نجفی فوتبال بازی می‌کردم و از آن موقع طرفدار پرسپولیس هستم. اصلا پیش از این‌که پرسپولیس راه بیفتد، ما خانوادگی شاهینی بودیم و برای تمام مسابقات تیم ملی امجدیه می‌رفتیم.

 صمیمی‌ترین دوست‌هایم علی پروین و محمود خوردبین و صفر ایرانپاک و اسماعیل حاج رحیمی‌پور بودند. البته این مال زمانی بود که به پرسپولیس آمده بودند. وقتی این بچه‌ها با حسین کلانی توی شاهین بودند، خودم تماشاچی‌شان بودم.

اولین دوره که تیم به جام جهانی رفت و علی پروین کاپیتان بود، در بازگشت تیم از آرژانتین، مجله دنیای ورزش با پروین مصاحبه کرده بود. توی یک سؤال از پروین پرسیده بودند: شخصیت مورد علاقه‌ات؟ پروین هم جواب داده بود سعید راد. باور نمی‌کنید، رفتم صدتا از آن مجله خریدم. کیف کرده بودم که پروین این‌جوری از من تعریف کرده است.

بعد از اینکه پس از بازی در چندین فیلم معروف شده بودم وقتی سر بازی‌های پرسپولیس می‌رفتم استادیوم، همه تماشاچی‌ها ذوق می‌کردند. یک طرف استادیوم فریاد می‌زدند سعید راد، سمت دیگر جواب می‌دادند پرسپولیس.

برچسب ها: سعید راد ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
خداوند بیامرزدش
Iran (Islamic Republic of)
موسی نصیری اومالی
۱۵:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
روحت شاد پرسپولیسی خوش اخلاق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
روحش شاد و قرین رحمت الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
خداوند بیامرزدش
آخرین اخبار