شبکه نمایش گرامیداشت سعید راد را با پخش فیلم «ساعت به وقت صفر» و همچنین سالگرد شهادت شهید هسته‌ای داریوش رضایی نژاد را با پخش «هناس» برگزار می‌کند.

فیلم سینمایی «ساعت به وقت صفر» به کارگردانی احمد معظمی امشب دوشنبه ۱ مرداد ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

سعید راد، کوروش سلیمانی، مینا وحید و ابوالفضل همراه بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عماد افسر تازه بازنشسته نیروی امنیتی است که قصد دارد به همراه دختر، داماد و همسر جدیدش به سفر برود. ناگهان یکی از قاچاقچیان قدیمی به نام جلال به عماد زنگ می‌زند و سرنخی از پروژه جدید گروهک خراب‌کاری کسری به او می‌دهد. این گروهک در عملیات قبلی خود سبب کشته شدن همسر عماد شده بودند. عماد بلافاصله خود را به آن محل می‌رساند، اما ...

سعید راد، بازیگر پیشکسوت کشورمان متولد ۴ آبان ۱۳۲۳ بود که در ۱ مرداد ۱۴۰۳ در سن ۷۹ سالگی در بیمارستان درگذشت.

فیلم سینمایی «ساعت به وقت صفر» دوشنبه شب ساعت ۱۹ پخش می‌شود و بازپخش آن روز سه شنبه ساعت‌های ۳ بامداد و ۱۵ ظهر خواهد بود.

فیلم سینمایی «هناس» روی آنتن نمایش

شبکه نمایش سیما در سالروز شهادت شهید هسته‌ای داریوش رضایی نژاد فیلم سینمایی «هناس» از تولیدات سازمان سینمایی سوره را پخش می‌کند.

فیلم «هناس» به کارگردانی حسین دارابی که برداشتی آزاد از زندگی شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد است که امشب ۱ مرداد ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

مریلا زارعی، بهروز شعیبی، وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و بازیگر خردسال کوثر حیدری در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پس از ترور دکتر شهریاری، دانشمندان دیگری که در پروژه‌ای محرمانه با ایشان همکاری می‌کرده اند در معرض خطر هستند. یکی از این افراد مهندس برقی به نام داریوش رضایی نژاد است که با همسرش شهره و دخترش آرمیتا زندگی می‌کند. پس از کش و قوس‌های فراوان و تلاش همسر وی برای جلوگیری از ادامه همکاری داریوش با پروژه، او از دادن استعفا و خارج شدن از آن سرباز می‌زند و در این مسیر مصمم است تا اینکه ...

فیلم سینمایی «هناس» دوشنبه شب ساعت ۲۱ پخش می‌شود و بازپخش آن روز سه شنبه ساعت‌های ۷ صبح و ۱۳ ظهر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار