دختر سعید راد گفت: پدرم از شهریورماه سال گذشته دچار مصدومیت شد و پس از دو بار عمل جراحی و فیزیوتراپی، همچنان نمی‌توانست راه برود.

نگاه راد دختر سعید راد، بازیگر سینما و تلویزیون، با اشاره به مشکلات جسمانی که برای پدرش در یک سال اخیر به وجود آمده است گفت: شهریور سال گذشته سعید راد در منزل زمین خورد و دچار مصدومیت شد. پدرم پس از مراجعه به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت و سپس از بیمارستان مرخص شد. او در منزل استراحت می‌کرد و بعد از یک ماه توانست با واکر راه برود.

نگاه راد درباره روند بهبودی سعید راد توضیح داد: مشکل گذشته به دلیل اینکه پروتز مورد استفاده به خوبی در کمر او قرار نگرفته بود، دوباره آشکار شد و بعد از مراجعه به بیمارستان بار دیگر عمل جراحی انجام شد. پس از عمل به مدت ۸ هفته فیزیوتراپی مداوم انجام می‌شد، اما متأسفانه علیرغم فیزوتراپی‌ها دیگر توانایی راه رفتن پیدا نکرد.

دختر سعید راد با اشاره به اینکه پدرش هم اکنون ۷۹ سال سن دارد، بیان کرد: به مرور از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری همچون عفونت ریه و مثانه نیز به مشکلات راه رفتن پدرم اضافه شد و علیرغم مخالفت من و خانواده، با رضایت خودشان مورد عمل جراحی قرار گرفتند، اما متاسفانه عمل موفقیت‌آمیز نبود.

او با اشاره به اینکه حدود ۱۰ ماه است راد در بستر بیماری است، گفت: هم اکنون پدرم تحت نظر پزشک در یکی از کلینیک‌های تهران در حال درمان است، اما ۲ ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حال ایشان بهبود پیدا نکرده است.

نگاه راد از عموم مردم و علاقه‌مندان سعید راد تقاضا کرد تا برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و گفت: در طی این مدت علاقه‌مندان، سینماگران و خانه سینما پیگیر وضعیت درمانی ایشان بودند و من از همه دوستان سپاسگزارم. بنا به خواسته او و خانواده تاکنون خبر و تصویری از این بازیگر سینما منتشر نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار