مهدی طارمی در بازی‌های پیش فصل توقف ناپذیر ظاهر شده و با یک گل دیگر برای اینتر، زنگ خطر را برای زوج تورام و مارتینز در خط حمله نراتزوری، به صدا درآورده است.

تیم اینتر در دومین دیدار پیش فصلش در جدالی تدارکاتی به مصاف تیم پرگولتسه که در سری C حضور دارد رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که به تازگی به اینتر پیوسته، در اولین بازی دوستانه اینتر ۲ گل زد و امشب هم توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند تا اینزاگی بیش از پیش از خرید جدید باشگاه شگفت زده شود. ستاره ایرانی که تا دقیقه ۷۶ در ترکیب اینتر حضور داشت، جزو برترین بازیکنان مسابقه امشب بود و براساس آمار و ارقام، او توانست در مسابقه امشب ۲۳ پاس داشته باشد که ۱۷ پاس او به مقصد رسیده است و جالب آنکه طارمی در تنها نبرد هوایی با بازیکنان حریف موفق به پیروزی شد و ۲ نبرد زمینی موفق هم در کارنامه ستاره ایرانی دیده می‌شود.

مهدی طارمی حالا در ۲ بازی ابتدایی‌اش برابر اینتر در تور پیش‌فصل موفق به‌ثبت ۳ گل شده تا آمادگی فنی فوق‌العاده‌اش را نشان بدهد. براساس برنامه، شاگردان سیمونه اینزاگی باید پنج روز دیگر در دیداری تدارکاتی به مصاف لاس‌پالماس اسپانیا بروند که با توجه به درخشش طارمی در ۲ بازی اخیر و زوج موفق او با خواکین کوره‌آ، به نظر می‌رسد ستاره ایرانی بازهم در ترکیب اصلی اینتر به میدان برود.

در شرایطی‌که هنوز ستاره‌هایی مانند لائوتارو مارتینس و مارکوس تورام به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی اضافه نشده‌اند، طارمی فرصت را غنیمت شمرده و در تلاش است تا بتواند خود را در قامت مهاجمی آماده و تراز اول برای حضور در ترکیب اصلی اینتر در فصل پیش‌رو به کادرفنی اثبات کند.

برچسب ها: اینتر ، مهدی طارمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار