جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حمله پهپادی یمن به تل‌آویو را تاکیدی بر وحدت و سرنوشت مشترک امت اسلامی دانست.

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات بی‌نظیر پهپادی نیرو‌های مسلح یمن که شهر تل‌آویو را به عنوان نماد اقتدار و هیبت صهیونیست‌ها هدف قرار داد و آن را ناامن کرد، قدر می‌دانیم.

حماس اضافه کرد: اقدامات برادران ما در جنبش انصارالله و همه جبهه‌های مقاومت در حمله به منافع و عمق رژیم صهیونیستی، حق طبیعی امت و ملت‌های اسلامی در مقابله با دشمن و تاکیدی بر وحدت و سرنوشت مشترک امت اسلامی است.

مقاومت اسلامی فلسطین افزود: مواضع سید عبدالملک الحوثی و ملت عزیز یمن را که با همه امکانات و نیروی موجود به پشتیبانی و یاری ملت فلسطین می‌پردازند، ارج می‌نهیم.

جنبش حماس از همه جریان‌ها و گروه ها، ارتش ها، احزاب و جنبش‌های اسلامی خواست، برای یاری بی گناهان در نوار غزه و دفاع از مقدسات به معرکه عزت، شرف و کرامت ملحق شوند.

 بامداد جمعه یک پهپاد وارد حریم هوایی تل‌آویو شد و یک ساختمان را در نزدیکی سفارت آمریکا هدف قرار داد.

نیرو‌های مسلح یمن با پذیرش مسئولیت این حمله اعلام کرد که تل‌آویو از این پس برای صهیونیست‌ها ناامن است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که تل‌آویو (یافا) از این پس ناامن و هدف اصلی و در تیررس سلاح‌های این کشور است.

وی اضافه کرد: این عملیات با استفاده از یک پهپاد رادارگریز به نام «یافا» انجام شد و با موفقیت به اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.

در همین رابطه منابع خبری از هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن هفت نفر دیگر در این حمله خبر دادند.

 عملیات پهپادی یمن، پاسخ طبیعی به کشتار ملت فلسطین است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که حمله پهپادی یمن به تل‌آویو، واکنش و پاسخ طبیعی به کشتار ملت فلسطین است.
 جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای، عملیات موفقیت‌آمیز و شجاعانه نیروهای مسلح یمن در هدف قراردادن تل‌آویو که در یاری و پشتیبانی از ملت فلسطین انجام شد را تبریک گفت.
این جنبش تاکید که کرد که حمله به تل آویو، پاسخ طبیعی به کشتار و قتل عام ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی است که با حمایت دولت آمریکا و دیگر کشورهای غربی انجام می شود.
در این بیانیه آمده است: مشارکت برادران یمنی در دفاع از برادرانشان در فلسطین در چارچوب واکنش به حمایت‌های نامحدود کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی صورت گرفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: برادران یمنی ما مانند برادران لبنانی و عراقی، ثابت کردند که فلسطین موضوع اصلی و مرکزی جهان اسلام است و مقاومت تنها راه مقابله با قلدری صهیونیست ها و حامیان غربی آن ها است.
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار