حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای از انصارالله یمن برای حمله به تل‌آویو تمجید کرد.

گروه حزب الله لبنان حمله مرگبار هواپیما‌های بدون سرنشین به تل‌آویو را که انصارالله یمن مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، «پیروزی مردم فلسطین و مبارزان آنها ظلم و ستم» خوانده است.

در این بیانیه آمده است که رزمندگان یمنی از مبارزان «قهرمان» فلسطینی در غزه حمایت می‌کنند. آنها به نوبه خود از «تمام مردم ما و کشور‌های ملت‌های عربی و اسلامی ما» دفاع می‌کنند.

این گروه گفت تا زمانی که تجاوزات و محاصره مردم فلسطین در نوار غزه متوقف نشود، مبارزه متوقف نخواهد شد.حزب الله مسئولیت سه حمله جداگانه به شمال اسرائیل را بر عهده گرفت.

گروه مسلح حزب الله لبنان اعلام کرد که با رگبار سنگین موشک به پایگاه نظامی رویسطه العالم (ruwaisat al-alam) اسرائیل در تپه‌های اشغالی لبنان در کفر شعبه حمله کرده است.

این گروه گفت که در حمله ساعت ۹:۳۰ صبح (۰۶:۳۰ به وقت گرینویچ) از یک موشک خودساخته استفاده کرده است، "که منجر به اصابت مستقیم به منطقه، تخریب و آتش گرفتن بخشی از آن شد. "

به طور جداگانه، حزب الله اعلام کرد که شهرک ابیریم در شمال اسرائیل را برای اولین بار با موشک کاتیوشا در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی علیه غیرنظامیان در روستا‌های صفاد البطیخ، مجدال سلم و چقره در جنوب لبنان (شمال اراضی اشغالی) هدف قرار داده است. 

بر اساس بیانیه تلگرامی حزب‌الله، امروز نیز تیپ‌های مقاومت لبنان پایگاه نظامی رحب در شمال اسرائیل را در ساعت ۹ صبح (۰۶:۰۰ به وقت گرینویچ) با موشک و توپخانه هدف قرار دادند.

گردان‌های مقاومت لبنان متعهد می‌شوند که به مبارزه تا رسیدن به پیروزی و آزادی ادامه دهند.

مترجم: اعظم پورکند

برچسب ها: حزب الله ، انصارالله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار