گوشی تاشدنی شیائومی میکس فلیپ با نمایشگر بیرونی بزرگ و سخت‌افزار قدرتمند برای رقابت با گلکسی زد فلیپ معرفی شد.

گوشی هوشمند شیائومی میکس فلیپ به‌عنوان رقیب جدید گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ، ویوو ایکس فلیپ و اوپو Find N3 Flip برای بازار چین معرفی شد.

مهم‌ترین ویژگی شیائومی میکس فلیپ، نمایشگر بزرگ ۴٫۰۱ اینچی بیرونی آن است که در نوع خود بی‌نظیر به‌شمار می‌رود. این صفحه‌نمایش حاشیه‌های متقارنی دارد و شیائومی برای محافظت از این نمایشگر دربرابر ضربات و خط‌وخش، از شیشه Dragon Crystal استفاده کرده است.

در کنار نمایشگر ثانویه میکس فلیپ شاهد اسپیکر مکالمه و میکروفون هستیم که به کاربران اجازه می‌دهد بدون بازکردن گوشی، تماس برقرار کنند. این نمایشگر از کیبورد کامل به همراه قابلیت‌های بخش‌بندی هوشمند، عکاسی تمام‌صفحه و سایر ویژگی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند که آن را کاربردی و از نظر ظاهری، دلنشین کرده است.

شیائومی میکس فلیپ از نمایشگر اصلی ۶٫۵ اینچی بهره می‌برد که وضوح 1.5K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و روشنایی خیره‌کننده ۱٬۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این دستگاه از حسگر اثر انگشت در لبه کناری بهره می‌برد که با دکمه پاور یکپارچه شده است. وزن گوشی شیائومی ۱۹۲ گرم و ضخامت آن در حالت بسته ۱۵٫۹۹ میلی‌متر است.

طبق اعلام شیائومی، میکس فلیپ از سیستم دوربین دوگانه لایکا بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر می‌شود. در بالای نمایشگر داخلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون حفره مرکزی قرار گرفته است.

قلب تپنده شیائومی میکس فلیپ، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. این گوشی از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS ۴.۰ استفاده می‌کند و برای دفع حرارت به خنک‌کننده محفظه بخار سه‌بعدی مجهز شده است.

شیائومی میکس فلیپ از باتری ۴٬۷۸۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند. دستگاه مذکور به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه می‌شود.

قیمت گوشی جدید و رده‌بالای شیائومی میکس فلیپ برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت ۸۲۵ دلار است. مدل ۵۱۲ گیگابایتی این محصول با رم ۱۲ گیگابایت با قیمت ۸۹۴ دلار و نهایتاً مدل یک ترابایتی با رم ۱۶ گیگابایت ۱٬۰۰۴ دلار به‌فروش می‌رسد. دستگاه مذکور در رنگ‌های سفید، بنفش و مشکی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار