گوگل عنوان «حامی رسمی هوش مصنوعی تیم ایالات متحده» را برای خود خریده است و زمانی که پخش المپیک ۲۰۲۴ از ۲۶ جولای (۵ مرداد) شروع شود، این موضوع را مکرراً به بینندگان یادآوری خواهد کرد. مشارکت NBCUniversal با گوگل، بسیاری از ویژگیهای مبتنیبر هوش مصنوعی این شرکت را در طول رویداد در مرکز توجه قرار خواهد داد.
پخش مسابقات شامل نماهای سهبعدی گوگل مپ از مکانهایی مانند کاخ ورسای و مرکز ورزشهای آبی خواهد بود. افزونبر این، اطلاعات جالبی درمورد رویدادهایی که در هر مکان برگزار میشوند، ارائه خواهد شد. این تصاویر با استفاده از ویژگی Immersive Views که در طی چند سال گذشته به گوگل مپس اضافه شدهاند و نقاط دیدنی و مناطق محبوب را با عکسهای واقعی نشان میدهند، تهیه شده است.
مجریان و گزارشگران هنگام پاسخ به سؤالات المپیک و پارالمپیک، از قابلیت Ai Overviews در نتایج جستوجوی گوگل استفاده خواهند کرد.
لزلی جونز، کمدین آمریکایی، قرار است در یک نمایش از جمنای برای یادگیری یک ورزش جدید استفاده کند. از سوی دیگر پنج ورزشکار المپیک و پارالمپیک در «ویدئوهای اجتماعی و تبلیغات شبانه» از جمنای، گوگل لنز، Circle to Search و قابلیت Immersive Views گوگل مپس برای گشتوگذار در پاریس استفاده خواهند کرد.
منبع: زومیت