محمدی گفت: شاعران اسلامی اشعار زیادی در مورد امام حسین (ع) سروده‌اند که این آثار باید بیشتر نشر پیدا کند و تاثیرگذارترین زبان برای انتقال فرهنگ عاشورایی، زبان هنر است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در همایش شعر عاشورایی شاعران شهرستان کازرون در سالن شهدای گل‌های داوودی سپاه بیان کرد: زبان هنر بهترین و تاثیرگذارترین زبان برای انتقال فرهنگ عاشورایی است.

 او ادامه داد: شاعران اسلامی اشعار زیادی در مورد امام حسین (ع) سروده‌اند که بسیار زیبا و جوان پسند است و باید این آثار بیشتر نشر و ادامه پیدا کند.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدی به توانمندی شاعران شهرستان کازرون در بیان اشعار در وصف اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: شهرستان کازرون در طول تاریخ شاعران توانمندی در زمینه شعر و وصف اهل بیت (ع) داشته است و در آئین‌های اشعار کشوری این توانمندی را به نمایش گذاشته است.

 او با اشاره به اهداف برگزاری همایش شعر عاشورایی، اضافه کرد: هدف از برگزاری همایش شعر عاشورایی اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل و تکریم از مقام شامخ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا در جهت ترویج و ارزش‌های اصیل اسلامی و ارتقای سطح کیفی شعر آئینی اهل بیت (ع) است.

در این مراسم، شاعران شهرستان کازرون به قرائت اشعار خود پرداختند.

 کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار