کابینه رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با تمدید خدمت اجباری در ارتش به مدت سه سال موافقت کرد.

روزنامه معاریو نوشت، کابینه رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با تمدید خدمت اجباری سربازان به مدت سه سال، طی هشت سال آینده موافقت کرد.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که کابینه رژیم اشغالگر قصد دارد به دلیل «نیاز به نیروی انسانی» مدت زمان خدمت سربازی در ارتش این رژیم را به ۳ سال افزایش دهد.

شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد کابینه این رژیم، پیشنهاد موسسه امنیتی و نظامی ​​درخصوص تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره و خدمت اجباری در ارتش رژیم اشغالگر به سه سال را مورد بررسی قرار خواهد داد و وزرا علاوه بر سایر تغییرات قانون نیرو‌های ذخیره ارائه شده توسط یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم، پیشنهاداتی را در این زمینه مطرح خواهند کرد.

پیشتر یوآو گالانت با بیان اینکه ارتش رژیم اشغالگر نیاز فوری به ۱۰ هزار سرباز دارد، گفت: ما می‌توانیم چهار هزار و ۸۰۰ نفر از یهودیان ارتدوکس را به خدمت بگیریم.

گالانت افزود: علاوه بر این ۱۸۰۰ نفر در سال استخدام می‌شوند. ما توافق کردیم که هر سال پنج درصد دیگر افزایش را در این تعداد اعمال کنیم و تا پنج سال دیگر به ۵۰ درصد در سال برسیم.

گالانت در حالی به بحران انسانی در ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده است که پیشتر رسانه‌های عبری از تشدید بحران نیروی انسانی در ارتش رژیم اشغالگر و درخواست ۹۰۰ افسر برای خروج از تشکیلات نظامی این رژیم پرده برداشتند.

در فوریه گذشته، ارتش اشغالگر قصد خود را برای تمدید خدمت سربازی در آینده با هدف افزایش تعداد سربازان ذخیره اعلام کرد. در حال حاضر، سربازان مرد ۳۲ ماه و زنان به مدت ۲ سال خدمت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار