رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: تجاوز وحشیانه اسرائیل به غزه در طول ۱۰ ماه گذشته، آزمونی واقعی و خطرناک برای تمام جامعه بشری است.

سید عبدالملک الحوثی در سخنرانی امروز خود درباره تحولات غزه تصریح کرد: جنایات جنگی نسل کشی اسرائیل علیه مردم فلسطین، آزمونی برای وجدان و ارزش‌های مشترک انسانی جامعه بشری است.

وی افزود: سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت نسل کشی در غزه به معنای از بین رفتن کرامت انسانی و حق حیات جوامع بشری است.

رهبر انصارالله اضافه کرد: کاری که دشمن اسرائیلی انجام می‌دهد، نقض همه چیز بر اساس یک بینش نادرست و توهین آمیز به جوامع بشری است.

وی در ادامه با اشاره به جنبش دانشجویی و تظاهرات در محکوم کردن آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: فاجعه فلسطین در ایجاد آگاهی و رفع تمام حجاب‌هایی که صهیونیست‌ها در بین مردم جهان به ویژه آمریکا و اروپا ایجاد کرده بودند، تأثیر بسزایی داشت.

سید الحوثی تصریح کرد:، اما مسئله خطرناک، بی تفاوتی کشور‌ها نسبت به تحولات فلسطین است کسانی که با دشمن صهیونیست همکاری می‌کنند و نقش خرابکارانه برای به بند کشیدن امت را دارند.

وی با بیان اینکه جنایت نسل کشی در غزه باید وجدان انسان را بیدار کند و احساس مسئولیت را در وجدان او برانگیزد، افزود: از جنایات فجیع دشمن، اعدام ۳ سالمند از یک خانواده بود که یکی از آنها در حین شکنجه به شهادت رسید و دو نفر با له شدن در زیر تانک‌ها اعدام شدند.

رهبر انصارالله گفت: آوارگان هدف بمب‌های هوشمند آمریکایی قرار می‌گیرند که از آنها در رویارویی با ارتش‌های بزرگ استفاده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بسته بودن گذرگاه رفح اشاره کرد و گفت: بیش از دو ماه است که دشمن به بستن گذرگاه رفح به مصر ادامه می‌دهد و از ورود هرگونه مواد غذایی و تجهیزات پزشکی جلوگیری می‌کند.

سید الحوثی تأکید کرد در کرانه باختری، دشمن به هجوم به شهر‌ها و روستاها، ارتکاب قتل، آدم ربایی، و تخریب خانه‌ها و زیرساخت‌ها ادامه می‌دهد.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار