نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر لزوم تلاش همه دستگاه‌های مسوول برای کنترل قاچاق سوخت گفت: فراجا در مقابله با قاچاق سوخت تنها است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در دیدار با جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، اظهار کرد: ما از مجموعه انتظامی بالاخص انتظامی استان هرمزگان رضایت کامل داریم و تلاش عزیزان شایسته تقدیر و مایه مباهات است.

وی افزود: در استان هرمزگان یکی از مسائل شایع بحث قاچاق مخصوصاً قاچاق سوخت وجود دارد که باید تدابیر ویژه‌ای در رابطه با آن اندیشیده شود و از طریق قانون راه حل و چاره اندیشی شود.

امان جمعه بندرعباس تاکید کرد: چیزی که اکنون در مقابله با قاچاق سوخت ملموس بوده این است که فراجا در مبارزه با این پدیده تنها است و لذا بقیه دستگاه‌ها نیز به کمک پلیس بیایند.

وی ضمن حمایت قاطع از نیروی انتظامی در اجرای وظایف ذاتی و قانونی خود به ویژه برخورد با هرگونه هنجار شکنی، مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق، اظهار کرد: پلیس در کنار دیگر دستگاه‌ها، امروز مسؤولیت و تکلیف دارد که با اقتدار بحث عفاف و حجاب را دنبال کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده بیان کرد: لازم است استان هرمزگان بالاخص در حوزه مرزبانی تقویت شود تا قبل از اینکه کالاهای قاچاق به خشکی برسد از با آن‌ها در دریا مقابله شود ضمن اینکه این مهم نیاز به تقویت و بروز رسانی تجهیزات مرزبانی استان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار