نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زمان مشخصی برای اتمام عملیات عمرانی ایستگاه راه‌آهن همدان-تهران مشخص شود.

 عباس صوفی در بازدید از ایستگاه تشکیلاتی راه‌آهن همدان-تهران با اشاره به اینکه هم اکنون وقت دعوای پیمانکار و مدیران نیست، گفت: باید زمان مشخصی برای پایان عملیات عمرانی ایستگاه راه‌آهن همدان-تهران مشخص شود.

او با اشاره به اینکه روزانه هزار و ۵۰۰ نفر در این ایستگاه تردد دارند که شرکت زیرساخت‌ها باید در قبال آنها پاسخگو باشد، گفت: متاسفانه هنوز نتوانستیم ۹ کیلومتر راه دسترسی این ایستگاه را تکمیل کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کوتاهی در تکمیل ایستگاه تشکیلاتی راه‌آهن همدان- تهران پذیرفتنی نیست، تاکیدکرد: مدیران شرکت زیرساخت‌ها باید پاسخگو باشند که این‌بودجه‌های مصوب برای طرح چه شده است.

عباص صوفی با تاکید براینکه مردم سال‌هاست منتظر افتتاح ایستگاه راه‌آهن همدان- تهران هستند، افزود: مدیران وزارت راه و شهرسازی باید نظارت و بررسی جدی در این زمینه داشته باشند.

در این نشست مقرر شد نامه‌ای برای دریافت ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ایستگاه راه آهن همدان-تهران توسط مدیران وزارت راه شهرسازی و شرکت زیرساخت‌های راه‌آهن تنظیم و از سوی حمیدرضا حاجی‌بابایی و عباس صوفی نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شوارای اسلامی پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.