مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون در مجموع مقدار ۳۲هزار و ۲۰۰ تن کود کشاورزی تأمین شده است. 

 بهروز الیاسی گفت: امنیت غذایی کشور بستگی به تولید در این بخش دارد، به همین منظور با پرداخت یارانه، کود‌های کشاورزی با نازلترین قیمت در دسترس کشاورزان قرار می‌گیرد تا این عزیزان از تغذیه گیاهی غافل نشوند. 

او با اشاره به اینکه کود‌های کشاورزی برای رشد گیاه مهم و حیاتی هستند، گفت: بهره‌وری، رشد تولید و محصولات سالم و با کیفیت کشاورزی در گرو تغذیه مناسب و بهینه گیاهی است که بر همین اساس کود‌های تأمین، تدارک و توزیع شده توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از کیفیت لازم مطابق با استاندارد‌های جهانی برخوردار هستند و کشاورزان می‌توانند با آسودگی خاطر کود کشاورزی مورد نیاز خود را با نام و نشان این شرکت از کارگزاری‌ها و عاملین فروش ما در سراسر استان تهیه کنند. 

 مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۳۲ هزار و ۲۰۰ تن کود شیمیایی برای کشاورزان تأمین و توزیع شده است، گفت: این مقدار کود کشاورزی وارده به استان از کود‌های وارداتی بندر امام خمینی (ره) و همچنین از تولیدات داخلی پتروشیمی‌های لردگان، عسلویه، کرمانشاه و مرودشت تدارک شده است. 

الیاسی گفت: بعد از ابلاغ برنامه کوددهی استان توسط وزارت جهاد کشاورزی، دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تخصیص تناوبی، کود مورد نیاز کشت‌های استان را به موقع تأمین می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.