مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: مردم نیک اندیش و خیر هم استانی در سه ماهه نخست سال جاری ۹۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

سید حسن نعمتی از رشد ۲۲ درصدی پرداخت صدقه در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: با توجه به جمعیت استان به طور میانگین هر یک از هم استانی‌ها مبلغ ۵۰ هزار ریال صدقه پرداخت کردند.

او گفت: منطقه یک همدان با پرداخت ۱۹ میلیارد ریال بیشترین میزان پرداخت صدقه را داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در تلاش هستیم تا با دریافت صدقات مردم شریف و نیکوکار استان از طریق روش‌های نوین و غیرحضوری، خدمات شایسته‌تری را به نیازمندان عزیز ارائه کرده و شرایط پرداخت صدقات را برای عموم هم استانی‌های عزیز تسهیل کنیم.

نعمتی همچنین با تشریح روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی، گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با واردکردن کد #۰۸۱*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با استفاده از شماره کارت ۷۷۷۷-۹۱۷۷-۹۹۷۵-۶۰۳۷ به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

او، تعداد صندوق‌های کوچک، متوسط و بزرگ را حدود ۲۶۳ هزار صندوق اعلام کرد و ادامه داد: روش‌های جدید با نصب QR کد‌ها قابل پرداخت است که برای مشترکین در حال نصب است و مردم نیکوکار می‌توانند برای تخصیص QR کد‌ها با شماره تلفن ۳۱۴۴۹۲۱۸، ۰۸۱ یا مراجعه به دفاتر امداد نسبت به این موضوع اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده گفت: صدقات جمع‌آوری‌شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.