نماینده و رئیس ستاد‌های انتخاباتی ریاست جمهوری استان همدان با حضور در دفتر امام جمعه همدان با او نشستی صمیمی داشتند.

امام جمعه همدان در جمع نمایندگان و مسئولان نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری استان گفت: مشارکت حداکثری اولویت اول بود و از دیدگاه رهبری نیز نقش مردم مهمترین اصل در حمایت از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: در شرایطی که همه هجمه‌های رسانه‌های خارجی در فضای انتخابات و تبلیغات بر حضور نیافتن مردم پای صندوق‌های رأی بود، مردم در صحنه انتخابات حاضر شدند و پس از آن هنر سیاست ورزی این است که فضای رقابت را به هنر برادری و وحدت تبدیل کنیم.

او گفت: وقتی رهبر از دولت منتخب حمایت می‌کند ما هم وظیفه داریم حمایت کنیم و این امر بدون شک موفقیت نظام را به همراه دارد.

به گفته  امام جمعه در استان ما مشکل آب، مسکن، اقتصاد و رشد جمعیت بیشتر است و نباید دنبال اختلاف سیاسی باشیم بلکه دنبال وحدت در رویه و کمک به رفع مشکلات باشیم.

احجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی برنده واقعی عرصه انتخابات را مردم دانست و تأکید کرد: در شرایط تحریم و شرایط سخت اقتصادی مردم باز هم حمایت کردند و نباید به این اعتماد مردم بی توجهی شود.

در این نشست مسئولان ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در استان همدان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص انتخابات پرداختند و از مشارکت پرشور مردم در انتخابات قدردانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.