نمایشگاه کشاورزی سال ۱۴۰۳ ویژه عرضه تخصصی محصولات مرتبط با کشاورزی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان گفت: این نمایشگاه در زمینه ماشین‌های کشاورزی، ادوات و نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های آبیاری، کشت‌های گلخانه‌ای و صنایع وابسته برپا شده است.

مسعود دهبانی صابر گفت: در این نمایشگاه ۷۰ شرکت از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خوزستان، اصفهان، فارس، مازندران، خراسان رضوی، کردستان، خراسان جنوبی و همدان مشارکت کرده‌اند.

او گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، در کنار برپایی این نمایشگاه، برگزاری برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده است.

دهبانی صابرگفت: علاقمندان می‌توانند تا ۱۲ مرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از غرفه‌های برپا شده در این نمایشگاه بازدید کنند.

او گفت: در کنار عرضه محصولات تولیدی شرکت‌های بخش کشاورزی، صنعتگران، کشاورزان، مصرف کننده و تولیدکنندگان به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و با فناوری‌های روز دنیا و تکنولوژی‌های جدید بخش کشاورزی آشنا می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.