فرماندار رزن از پیش بینی برپایی پنج ایستگاه صلواتی ویژه استقبال از زائران اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار گفت: علاوه بر این یک ایستگاه صلواتی مربوط به شهرستان رزن نیز در کربلا معلی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهد داشت.

او گفت: این تعداد از ایستگاه‌های صلواتی توسط هیئات مذهبی و خیران از ۲۵ مرداد ماه فعالیت خود را در دو مسیر رفت و برگشت زائران آغاز و تا هشتم شهریور ماه خدمات رسانی این موکب‌ها ادامه خواهد داشت.

فرماندار رزن با اشاره به پیش، بینی توزیع بیش از ۳۰۰۰ پرس غذا در هر وعده از روز توسط ایستگاه‌های صلواتی ویژه اربعین در این شهرستان، تصریح کرد: خدمات‌دهی و استقبال و پذیرایی از بیش از ۱۰۰ نفر از زائران در این ایستگاه‌ها، پیش‌بینی تعمیرکاران سیار، اورژانس، هلال احمر نانوایی‌ها، انتظامی پلیس راهور و پلیس راه از جمله مواردی بود که برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائران در این ایستگاه پیش‌بینی شده است.

غفاری آثاربا اشاره به اینکه برگزاری نماز جماعت در ایستگاه‌ها و پاسخگویی به شبهات شرعی و قرائت زیارت عاشورا از جمله اقدامات فرهنگی بوده که برای این ایستگاه‌ها پیش بینی شده، گفت: تمهیدات لازم برای اسکان ۲۰۰ نفر در روز در مدارس و حسینه‌های شهرستان با کمک دهیاران و سازمان تبلیغات و هیات‌ها از دیگر مواردی است که برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.