گردهمایی و نشست فصلی اصحاب رسانه استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان، به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی امام جمعه همدان در این نشست با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات گفت: دولت جدید در تحقق دغدغه‌های مردم بکوشد چر اکه فارق از رویکرد متفاوت کاندیداها، رویکرد اصلی کشور مردم سالاری است و باید در کنار مطالبه گری صحیح دنباله رو این مسیر واحد در کشور باشیم.

او همچنین ابراز امیدواری کرد: در دولت جدید مجموعه‌ای بانشاط، جوان، انقلابی و کارآمد و به گفته خود رییس جمهور منتخب افراد متخصص پای کار باشند که هم در کشور و هم در استان شاهد این اتفاق و رشد و توسعه باشیم.

امام جمعه همدان گفت: در دوره قبل مشکلات، نواقص و کمبود‌های استان مشخص شده که باید آنها را به دولت جدید هم منتقل کرد تا با پیگیری و مطالبه گری شاهد رفع آن باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی از برخی مسئولان خواست تا تعامل بیشتری با اهالی رسانه داشته باشند و رسانه را جدی بگیرند چرا که اولویت ما مشکلات و دغدغه مردم است که از طریق رسانه پیگیری می‌شود.

او همچنین گفت: نحوه اداره کشور روش عقلانی و تجربی دارد و باید با گفتگو و تلاش در رفع مشکلات آن کوشید و همینطور اهالی رسانه باید مسئله محور پیش روند و پیگیر مشکلات باشند چرا که مطالبه گری و انسجام اهالی رسانه در مورد یک موضوع قطعا آن را به نتیجه درست خواهد رساند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به برخی از مشکلات استان به ویژه مشکل تامین مسکن و گرانی آن اشاره کرد و گفت: مسکن، اشتغال، معیشت و سفره مردم باید با مطالبه گری و انسجام رسانه‌ها پیگیری و به نتیجه دلخواه برسد و این نیاز به حمایت رسانه‌ها و مدیریت صحیح در این زمینه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: شاید هیچ کشوری این میزان هجمه رسانه‌ای نداشنه باشد، اما کشور با همه هجمه‌ها انسجام خود را حفظ کرده است.

او همچنین با تاکید بر اینکه استفاده از برخی واژه‌ها و کلمات که بار منفی دارند و می‌توانند در جامعه اثر منفی بگذارند گفت: مطالبات باید صحیح، به حق و بر اساس واقعیت باشد.

در ادامه نشست برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

در پایان از پوستر دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.