معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای تامین نظم مراسم دهه محرم تجهیزات ترافیکی به مسوولین هیات‌های مذهبی تحویل داده شده است.

سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در ایام محرم ۱۴۰۳ گفت: با توجه به برگزاری مراسم ایام دهه اول محرم، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به رسم همه ساله، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را برای هر چه باشکوه و منظم‌تر برگزار شدن این مراسم پیش بینی و در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) و همچنین برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) است که همکاران بنده به صورت صد درصدی در تمامی معابر اصلی و فرعی حضور خواهند یافت که در خصوص جزئیات و تمهیدات ترافیکی این مراسم اطلاع رسانی لازم انجام می‌پذیرد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در خصوص برگزاری مراسم در ایام محرم امسال، کمیسیونی با حضور سرکلانتران و رؤسای مناطق پلیس راهور تهران بزرگ برگزار گردید که در آن هماهنگی‌های لازم برای هرچه باشکوه‌تر و منظم‌تر برگزار شدن این مراسم و تأمین نظم عبور و مرور صورت گرفت.

سرهنگ کشیر افزود: همچنین پلیس راهور تهران بزرگ با تمامی هیئات و دستجات عزاداری در تعامل کامل است و حتی در روز‌های اخیر تعداد ۶۰ عدد جلیقه پلیس راهور و به همین مقدار نیز راکت پلیسی، در اختیار این عزیزان که در تعامل با پلیس بوده اند مانند هیئت امامزاده علی اکبر چیذر، هیئات در مناطق منطقه ۷، منطقه ۱۰، منطقه ۱۷، منطقه ۱۸، منطقه ۱۹ و منطقه ۲۰ و ۲۱ قرار داده ایم که این تجهیزات تحویل این دوستان شده است.

سرهنگ کشیر افزود: دوستان در دیگر هیئات مذهبی نیز می‌توانند با هماهنگی با منطقه مربوطه پلیس راهور و یا سرکلانتری منطقه‌ای که در آن حضور دارند جهت دریافت این تجهیزات هماهنگی لازم را صورت دهند تا جهت روان سازی معابر در ایام برگزاری مراسم از این وسایل و تجهیزات استفاده لازم را بعمل آورند و پلیس راهور تهران بزرگ با آغوش باز این اقدامات را در راستای تأمین نظم عبور و مرور می‌پذیرد.

وی از عزداران و دلدادگان سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خواست تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ را که در این ایام خالصانه و با تمام وجود در خدمت تأمین نظم و امنیت تردد شهروندان هستند را نیز از دعای خیر خود محروم نکنند.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار