عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: تماس‌های زیادی درخصوص اتوبوس‌های خطوط تندرو داشتیم که دستگاه‌های کارتخوان در ایستگاه‌ها یا وجود ندارند یا فعالیت نمی‌کنند.

ناصر امانی در دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشاهدات ما نشان می‌دهد که همه پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی از عرشه پل‌ها جمع آوری شده و حتی یک پرچم هم نیست، اظهار کرد: در گذشته تمام پرچم‌ها پرچم جمهوری اسلامی بوده که برداشته شده و به درستی پرچم عزا نصب شده، اما می‌توانستند یک پرچم جمهوری اسلامی را همچنان نصب مگه دارند تا این موضوع پیش نیاید که تعارضی و تناقضی بین این دو پرچم وجود دارد. امیدواریم این روند اصلاح شود.

وی با بیان اینکه ما تماس‌های زیادی درخصوص اتوبوس‌های خطوط تندرو داشتیم، تصریح کرد: دستگاه‌های کارتخوان در ایستگاه‌ها یا وجود ندارند یا فعالیت نمی‌کنند. این موضوع در خط میدان راه آهن تا تجریش که یکی از مهمترین خطوط است و بیشترین حجم مسافران را دارد، دیده می‌شود.

امانی همچنین خاطرنشان کرد: شهروندانی که مقید هستند می‌گویند شماره حسابی اعلام شود تا مبالغ را پرداخت کنند. راننده‌ها هم حق دریافت پول نقل را ندارند و مردم نیز پول نقد به همراه ندارند. مدیرعامل سازمان فاوا گفت که این مسئولیت بر عهده آنها نیست و درست است و باید معاونت حمل و نقل و ترافیک امکانات را خریداری و نصب کند.

وی افزود: آیا این موضوع در تراز شهرداری تهران که مدعی است هوشمندسازی را توسعه داده، است؟ از شهرداری می‌خواهیم هرچه سریعتر این دستگاه‌ها را نصب و مشکل را حل کند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه بر اساس آنچه پرسیدیم گفتند قطعی دستگاه‌ها نادر است، یادآور شد: شرکت واحد اتوبوسرانی باید دستگاه‌ها را نصب کند و گزارش آن را سریعتر تهیه و ارائه کند. هم فاوا و هم شرکت واحد از هم در این مورد گلایه داشتند. ما تذکر کتبی می‌دهیم که موضوع را حل کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.