نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به این که روند عملیات حج ۱۴۰۳ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش رفت، گفت: موفقیت خادمان در خدمت به زائران در حج امسال چشمگیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: خداوند متعال و بزرگ را شاکریم که موسم حج تمتع امسال برای حجاج ایرانی و علاقه‌مندان انجام گرفت و زائران ایران اسلامی توانستند همگام با زائران سایر کشور‌های اسلامی در حج تمتع ۱۴۰۳ (۱۴۴۵ هجری قمری) شرکت کنند.

وی گفت: روند عملیات حج امسال به یاری خداوند طبق برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده انجام شد و امیدواریم که در سال‌های آینده حج زائران ایرانی با تدبیر بیشتر و بهتری نسبت به سال‌های قبل انجام شود.

سرپرست حجاج ایرانی در ادامه با اشاره به این که موفقیت‌های برنامه‌ریزان و خادمان زائران امسال نسبت به حج سال گذشته چشمگیر است، افزود: ان شاء الله توضیحات بیشتر را در برنامه‌هایی که در تهران خواهیم داشت، ارائه خواهم داد.

وی افزود: ما به مدینه منوره آمدیم تا عرض خداقوت به خادمین عزیزی که در مدینه بعد خدمت‌گزاری زائران را برعهده دارند داشته باشیم، چرا که در روز‌های آینده زائران مکه مکرمه و مدینه منوره به ایران اسلامی بازخواهند گشت و برنامه حج ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید.

آقای سیدعباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت نیز گفت: در واپسین روز‌های عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ هستیم و زائران آخرین روز‌های خود را در مدینه منوره طی می‌کنند و همان طور که نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت فرمودند هم برای بازدید از خدماتی که زائران مدینه بعد دریافت می‌کنند، برنامه خواهیم داشت و هم خدماتی را که کادراجرایی ارائه می‌دهند ارزیابی خواهیم کرد.

وی افزود: عرض خداقوت و خسته نباشید به همه عزیزانی داریم که در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج کمک کردند که حج امسال به خوبی برگزار شود.

برچسب ها: حج تمتع ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.