شهردار تهران شهادت معنادار اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی را آغاز مرحله جدیدی از نابودی رژیم اسرائیل دانست.

علیرضا زاکانی صبح چهارشنبه پس از اقامه نماز حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در دانشگاه تهران در جمع تشییع کنندگان گفت: رژیم صهیونیستی حتما سیلی محکم‌تری نسبت به وعده صادق خواهد خورد و این شهادت معنادار در خاک جمهوری اسلامی آغاز مرحله جدیدی را در نابودی اسرائیل و تسریع زوال آن به لطف الهی فراهم خواهد کرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد چهارشنبه دهم مرداد ۱۴۰۳ در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند که این جنایت از سوی شخصیت‌های سیاسی داخلی و بین‌المللی محکوم شد.

در پی این جنایت، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با تسلیت شهادت هنیه این اقدام تروریستی را محکوم کردند و در پیام‌های جداگانه خواستار مجازات سخت عاملان این جنایت شدند.

همچنین دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

پیش از تشییع پیکر پاک اسماعیل هنیه و محافظ وی بر دستان مردم قدرشناس تهران، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر آنها در دانشگاه تهران نماز اقامه کردند. 

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
وعده صادق اولی که موشک ها تو بیابان فرود آمدن و....هیچ نتیجه ای نداشت
Germany
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
اين ترورهاي كور و اگرچه موفق همگي در سايه سكوت غرب و بويژه كشورهاي منفعل و بزدل عربي در انحراف افكار عمومي از جنايات گسترده امريكا اسرائيل در غزه و انحراف ان در مسير شكست و بي نتجيه ماندن جنبش فلسطين است و بس. نبايد به دام مكار اسرائيل امريكا افتاد و قضيه فلسطين را منحرف و به درگيري كاملا مشتاقانه درخواستي غرب رو اورد. جنايت هاي اسرائيل امريكا در غزه به تنفر و ازنجار عمومي از انان انجاميده و انان در رهايي از اين شكست خفت بارشان و سبك كردن وجدان كشورهاي عربي متحدشان سعي تمام در چرخش جنگ به سوي ايران و لبنان هستند. بايد هوشيار تر از ان بود كه به دام پهن شده غرب افتاد. پاسخ هاي ايران در زمان تايين شده و بجاي خودش خواهد بود و نه به درخواست اسرائيل امريكا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
درود بر شهردار شجاع تهران ، زنده باد
آخرین اخبار