عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خیابانی در پایتخت به نام شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس نامگذاری می‌شود.

مهدی پیرهادی روز پنجشنبه با اشاره به ترور ناجوانمردانه و خبیثانه اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از سوی رژیم نامشروع اشغالگر قدس در تهران گفت: قطعا ایران پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای به اسرائیل خواهد داد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: به‌زودی خیابانی در تهران به نام این شهید بزرگوار نامگذاری خواهیم کرد.

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد چهارشنبه دهم مرداد ۱۴۰۳ در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند که این جنایت از سوی شخصیت‌های سیاسی داخلی و بین‌المللی محکوم شد.

در پی این جنایت، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با تسلیت شهادت هنیه این اقدام تروریستی را محکوم کردند و در پیام‌های جداگانه خواستار مجازات سخت عاملان این جنایت شدند.

همچنین دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

پیش از تشییع پیکر پاک اسماعیل هنیه و محافظ وی بر دستان مردم قدرشناس تهران، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه بر پیکر آنها در دانشگاه تهران نماز اقامه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار