ارتش رژیم صهیونیستی مدعی بمباران مواضع حزب الله در جنوب لبنان شد.

رژیم صهیونیستی در حال تشدید تنش‌ها با لبنان است به طوری که جنگنده‌ها و واحد توپخانه این رژیم به طور مداوم اقدام به بمباران مناطق جنوبی این کشور می‌کند. با این حال، جنبش حزب الله ضربات دردناکی به دشمن صهیونیست وارد می‌کند و در این زمینه دست و پا بسته نیست.  

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن مواضع حزب الله لبنان خبر داد.  

در این بیانیه آمده است: جنگنده‌های ما طی عملیات امروز موفق شدند ساختمان‌هایی که از سوی حزب الله در منطقه مارون راس مورد استفاده قرار می‌گرفت را هدف قرار داده و نابود کنند. همچنین اماکنی دیگر در عیتا الشعب و حولا بمباران شدند.  

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که این حمله به تلافی شلیک ۹ راکت حزب الله لبنان به منطقه الجلیل الاعلی صورت گرفت. تل‌آویو مدعی است این حمله تلفاتی نداشته است.  

حزب الله لبنان ساعاتی قبل اقدام به شلیک ۱۰ راکت به سمت منطقه کریات شمونا در شمال سرزمین‌های اشغالی کرد. همچنین ۵ راکت به منطقه الجلیل الاعلی شلیک شد.  

وحشت از حملات حزب الله باعث تخلیه ۶۰ هزار صهیونیست از شهرک‌های مجاور لبنان شده است. مقامات تل‌آویو گرچه در حال تهدید حزب الله برای یک حمله همه جانبه هستند، اما در عمل ارتش این رژیم به دلیل ۹ ماه جنگ در غزه توان شروع یک جنگ جدید همه جانبه را ندارد.  

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار