ارتش اشغالگر به سران رژیم صهیونیستی هشدار داده است اگر از مذاکرات برای پایان دادن به جنگ استفاده نکنند تا سال‌ها جنگ غزه ادامه خواهد داشت.

یک کانال صهیونیستی فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به سران این رژیم اطلاع داد که جنگ علیه حماس برای سال‌ها ادامه خواهد داشت و این به معنای از دست دادن اسرا در نوار غزه است.

براساس گزارش سما الاخباریه، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که نهاد‌های امنیتی فرصت طلایی را برای دستیابی به توافق با حماس می‌بینند و از مقامات می‌خواهند از آن استفاده کنند. این کانال در وب سایت خود ادعا کرد که در دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی تخمین زده می‌شود که عملیات نظامی در شهر رفح در جنوب نوار غزه منجر به انعطاف حماس شد و افزود که یک حالت  مسابقه علیه زمان با هدف پایان دادن به عملیات رفح قبل از توافق با این جنبش، وجود دارد.

این در حالی است که دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه با اشاره به ازسرگیری مذاکرات در هفته آینده، اعلام کرد که شکاف‌هایی بین طرف‌های مذاکره کننده درباره آتش بس در غزه و آزادی اسرا وجود دارد.

در همین راستا دفتر نتانیاهو اعلام کرد که دیوید بارنیه، رئیس سرویس جاسوسی موساد پس از دیدار اولیه با میانجی‌ها، از دوحه بازگشت و در تلاش برای دستیابی به توافق بود. واشنگتن بر این باور است که دستیابی به توافقی که منجر به آزادی اسرا و آتش بس در جنگ شود، به آرامش در مرز با لبنان نیز منجر خواهد شد، جایی که اوضاع هنوز بسیار متشنج است.

این درحالی است که حزب الله لبنان پیش  از این اعلام کرده بود در صورتی که رژیم صهیونیستی دست از ویران کردن غزه و کشتن مردم آن بردارد، این جنبش نیز عملیات‌های خود علیه شمال اراضی متوقف خواهد کرد. با این وجود کابینه صهیونیستی همچنان قصد دارد به جنگ علیه غزه ادامه دهد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار