شهردار قزوین گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرداری در راستای ترویج فرهنگ فعالیت‌های ورزشی با کمک مدیران استانی و شورا پشتیبان ورزشکاران استان است.

مهدی صباغی شهردار قزوین در مراسم تکریم و بدرقه قهرمانان و مربیان استان قزوین اعزامی به مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: خوشحالیم که نام ورزشکاران قزوینی امروز در مسابقات جهانی، که محل قدرت نمایی و ارایه تمدن و فرهنگ است در راستای اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی درخشیده می‌شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران الگو و اسطوره‌های نسل‌های آینده هستند که به تبعیت از این قهرمانان قطع به یقین تعداد ورزشکاران استان نیز افزایش می‌یابد.

صباغی گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشرفت‌های خوبی از منظر اماکن و امکانات ورزشی در مرکز استان وجود دارد و سالن‌های بزرگ و کوچک و چمن‌های مصنوعی توسط شهرداری ایجاد شده است.

وی یادآور شد: شهرداری قزوین جوایزی از جمله ۱۵ میلیارد ریال برای مدال طلا، ۱۰ میلیارد ریال برای مدال نقره و هشت میلیارد ریال برای مدال برنز به ورزشکارانی که در مسابقات المپیک و پارالمپیک کسب کنند، اهدا خواهد کرد.

شهردار قزوین اضافه کرد: همچنین در سطح استان قزوین از تیم فوتبال " شمس آذر" پشتیبانی‌هایی توسط این سازمان انجام شده و برنامه حمایتی از دیگر رشته‌های ورزشی نیز در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار