استاندار قزوین گفت: ورزشکاران المپیکی استان اسطوره اخلاق، نجابت، هوش، تخصص هستند که با تلاشی خستگی ناپذیر و عزمی راسخ توانسته اند برای کشور افتخار کسب کنند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در مراسم بدرقه کاروان استان قزوین به مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: ورزشکاران عزیز استان قزوین که به مسابقات المپیک و پارالمپیک اعزام می‌شوند انسان‌های کامل از حیث موفقیت در عرصه ورزش و تقید به رعایت اخلاق و خلق حسنه هستند و الگویی بسیار مناسب برای نسل جوان می‌باشند.

وی افزود: تواضع، فروتنی و عشق و محبت به دیگران یکی از مهم‌ترین خصوصیت‌های ورزشکاران استان است و امیدواریم همواره موفق و سربلند باشند.

اعلایی گفت: از ملت قهرمان پرور و افتخار آفرین قزوین که پرورش دهنده، حامی و پشتیبان بسیاری از نام آوران و افتخار آفرینان کشور در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه ورزش هستند، تشکر می‌کنم و امیدوارم این موفقیت‌ها روز به روز افزایش یابد.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان قزوین یک درصد جمعیت کشور را دارا می‌باشد ولی ۱۰ درصد المپین‌های اعزامی کشور را تشکیل داده است، موفقیتی که امید است با مدال‌های خوش رنگ هم همراه شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه این ورزشکاران نشان دادند در هر شرایط و امکانات و با وجود تمامی کمبود و کاستی می‌توان با تلاش، نتیجه گرفت، اظهار داشت: همین که کسی فخر حضور در المپیک را در بین میلیون‌ها نفر کسب می‌کند نشان دهنده استعداد، هوش بالا، همت، پشتکار، تخصص و روحیه بالا است و باید قدردان این ورزشکاران بود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران با تمام توان در مسیر اعتلای ایران عزیز فداکاری می‌کنند، افزود: آیت الله رئیسی هم جان و آبروی خود را فدای تعالی ایران کرد و نامش در تاریخ ایران جاودانه شد و خوشا به حال کسانی که در عرصه‌های مختلف برای ایران فداکاری کنند و نامشان در این جغرافیا ماندگار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار