رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین با ارسال پیامی به رئیس جمهوری اسلامی ایران، ابراز اطمینان کرد که وی قطعا از ملت و مسئله فلسطین حمایت خواهد کرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین امروز دوشنبه با ارسال پیامی، ریاست جمهوری مسعود پزشکیان را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
هنیه در این پیام گفت: «این تبریک را در حالی به شما می‌گویم که ملت و مقاومت فلسطین با شجاعت و ایستادگی در جنگ طوفان الاقصی، درگیر یکی از شرافتمندانه‌ترین جنگ‌های تاریخی خود است».
وی با اشاره به کشتار‌های جمعی و وحشیانه ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: ما و ملت فلسطین اطمینان داریم که شما در خدمت ایران خواهید بود و تمامی چالش‌ها و دشواری‌ها را پشت سر خواهید گذاشت.
این مقام حماس با بیان اینکه پزشکیان به مسیر اتحاد امت اسلامی در برابر دشمنان ادامه خواهد داد، خاطر نشان کرد، رئیس جمهور منتخب همچنین پشتیبان ملت فلسطین خواهد ماند.

هنیه به پزشکیان: اطمینان داریم که پشتیبان ملت فلسطین خواهید بود
رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران، ساعتی پیش در پیامی از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تقدیر کرد.
پزشکیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی بوده است، گفت: حمایت از مقاومت ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل (ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی داشته و باقدرت تداوم خواهد داشت.
وی ابراز اطمینان کرد که جنبش‌های مقاومت در منطقه اجازه نخواهند داد این رژیم به سیاست‌های جنگ‌افروزانه و جنایت‌کارانه خود علیه مردم مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه ادامه دهد.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار