مرد جوانی که همسرش را با شلیک گلوله در اهواز به قتل رسانده بود، در مشهد شناسایی و دستگیر شد.

مرد جوانی که همسرش را با شلیک گلوله در اهواز به قتل رسانده بود، در مشهد شناسایی و دستگیر شد؛ این حادثه هولناک آذر ماه سال گذشته هنگامی در یکی از محلات اهواز رخ داد که زن ۲۴ ساله‌ای بعد از طلاق از همسرش در حالی با جوان ۳۵ ساله مشهدی ازدواج کرد که پسری نیز از زندگی مشترک با همسر سابق خود داشت، اما مدتی بعد اختلافاتی بین این زوج بروز کرد تا حدی که زن مذکور با حالت قهر منزل همسر خود را ترک کرد و حاضر نبود دیگر به زندگی مشترک با «سعید-ن» بازگردد. 

در همین حال شوهر او نیز سلاح کلت کمری را زیر لباس‌هایش پنهان کرد و در جست وجوی همسرش به محله دیگری در اهواز رفت و با همسرش که در منزل یکی از بستگانش حضور داشت گفتگو کرد، اما زن ۲۴ ساله حاضر به بازگشت به زندگی مشترک نشد.

مرد جوان که دیگر به شدت عصبانی شده بود اسلحه کلت جنگی را بیرون کشید و با شلیک چند گلوله او را نقش بر زمین کرد و از محل گریخت. فرزند زن جوان که با دیدن این صحنه به شدت ترسیده بود، به سوی خانه خاله اش رفت و موضوع را به آن‌ها اطلاع داد. دقایقی بعد با انتقال پیکر غرق در خون زن جوان به مرکز درمانی، تلاش‌های پزشکان برای نجات وی آغاز شد، اما این زن چند روز بعد بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان سپرد.

در حالی که پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز تشکیل شده بود، بررسی‌های کارآگاهان برای شناسایی مخفیگاه متهم ۳۵ ساله ادامه یافت ولی هیچ اثری از وی به دست نیامد تا این که چند روز قبل برادران مقتول که در یکی از کارواش‌های مشهد مشغول کار بودند، به طور اتفاقی «سعید-ن» (متهم به قتل) را در بولوار طبرسی جنوبی مشاهده کردند که قصد خرید قطعات یدکی موتورسیکلت داشت.

آن‌ها بلافاصله او را محاصره کردند و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند. دقایقی بعد متهم مذکور به پلیس آگاهی هدایت شد و به قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد. او سپس به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد منتقل شد و توسط قاضی دکتر صادق صفری مورد بازجویی‌های فنی و قضایی قرارگرفت.

 این جوان ۳۵ ساله در اعترافات خود گفت: همسرم از خانه قهر کرده بود و تلاش‌های من برای بازگرداندن او به زندگی مشترک بی نتیجه ماند. به همین خاطر قصد داشتم او را بترسانم که چند گلوله شلیک کردم و سپس اسلحه را هم در همان محل انداختم و به مشهد گریختم. دراین جا در یک پیتزافروشی مشغول کار شدم و کسی از ماجرای جنایت مسلحانه من خبر نداشت تا این که به طور اتفاقی یکی از برادران همسرم مرا دید و.

پس از هماهنگی‌های قضایی با دادسرای عمومی و انقلاب اهواز، متهم به جنایت مسلحانه راهی قرارگاه انتظامی شد تا به اهواز انتقال یابد.

برچسب ها: قتل ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار