فرماندار تایباد گفت: مردم مرزنشین تایباد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۲ درصد مشارکت را ثبت کردند.

مهدی شیردل فرماندار تایباد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شهرستان مرزی تایباد دارای ۸۵ هزار واجد شرایط رای بوده که ۴۴ هزار و ۶۱۶ نفر آنها در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند و ۵۲ درصد مشارکت را به ثبت رساندند.

وی افزود: با همکاری عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی دخیل در فرایند انتخابات، این مهم سیاسی در شهرستان بدون هیچ مشکل خاصی برگزار شد.

فرماندار تایباد ادامه داد: مردم این شهرستان در روز جمعه ۱۵ تیرماه امسال در پای صندوق‌های اخذ رای از بین ۲ نامزد ریاست جمهوری، شخص مورد نظر خود را برگزیدند.

شیردل بیان کرد: بر اساس آمار نهایی شمارش آرای صندوق‌ها در تایباد، مسعود پزشکیان ۲۸ هزار و ۵۶۹ رای و سعید جلیلی ۱۵ هزار و ۴۲۸ رای را کسب کردند.

نماینده عالی دولت در تایباد گفت: از مجموع ۴۴ هزار و ۶۱۶ رای ماخوذه، تعداد ۳۴ هزار و ۹۹۷ رای و ۶۱۹ رای به ترتیب جزء آرای صحیح و باطله بوده اند.

فرماندار تایباد تصریح کرد: هزار و ۴۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی، کار برگزاری فرایند انتخابات در شهرستان را دنبال کردند که ۶۵ درصد آنها از قشر معلمان بوده اند.

شیردل اضافه کرد: تایباد ۸۰ شعبه اخذ رای داشته که شامل ۶۷ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: پیروز اصلی انتخابات، مردم شیعه و اهل سنت تایباد بودند که با حضور وحدت آفرین خود در پای صندوق‌های رای افتخاری دیگر برای این خطه مرزی رقم زدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.