هزار نفر در تایباد دست‌اندرکار برگزاری انتخابات هستند

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تایباد گفت: هزار نفر جزء عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان مرزی هستند.

مهدی شیردل فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تایباد گفت: هزار نفر جزء عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مرزی تایباد هستند که شامل اعضای شعب اخذ رای، نیرو‌های امنیتی و انتظامی، تدارکاتی، حمل‌ونقل، فناوری اطلاعات و هیئت‌های نظارتی می‌شوند.

وی افزود: از زمان آغاز فرایند برگزاری انتخابات، همه آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی به صورت حضوری و مجازی داده شده و این شهرستان آماده برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه است.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تایباد ادامه داد: در این شهرستان ۸۰ شعبه اخذ رای شهری و روستایی پیش بینی شده که از این تعداد ۶۷ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار هستند.

شیردل بیان کرد: تعداد ۳۰ شعبه ثابت اخذ رای برای شهر تایباد، ۶ شعبه برای شهر کاریز، ۶ شعبه برای شهر مشهدریزه و ۳۸ شعبه نیز برای روستا‌های این شهرستان درنظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: آنتن‌دهی یکی از ضرورت‌های مهم در شعبه‌های اخذ رای به شمار می‌رود که ۱۰۰ درصد شعب شهری در این خطه مرزی زیر پوشش کامل اینترنت دارند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تایباد اضافه کرد: همچنین در روستا‌های فاقد برخورداری از خدمات اینترنت، زیرساخت‌های لازم برای اخذ رای از سه طریق دیتا، تلفن ثابت و کد‌های ارسال پیام فراهم شده است.

شیردل خاطرنشان کرد: چهار اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت باید سرلوحه کار همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات قرار گیرد و از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.