نماینده مجلس:

انتخابات فرصتی طلایی برای سازندگی کشور است

نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات ریاست جمهوری فرصتی طلایی برای سازندگی کشور و افزایش اقتدار ملی است.

عثمان سالاری نماینده مردم تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری فرصتی طلایی برای سازندگی کشور و افزایش اقتدار ملی است که یک تکلیف اخلاقی و اسلامی نیز به شمار می‌آید.

وی افزود: مردم اگر از حق خود که قانون اساسی به آنها داده، استفاده کنند؛ طبیعی است که کارگزاران مدنظرشان به روی کار خواهند آمد.

نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت حداکثری، موجب انتخاب رئیس جمهوری با پشتوانه مردمی قوی می‌شود که در منظر جهانی، از اعتبار و منزلت بالایی برخوردار خواهد بود.

سالاری بیان کرد: رئیس جمهور نقش کلیدی در اجرای قانون اساسی دارد و مصوبات، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های دولت توسط نهاد‌های مختلف، لازم‌الاجراست.

این نماینده اهل سنت تصریح کرد: رئیس جمهور باید خود را با حاکمیت و رهبری همسو کند و اسیر جوسازی‌های سیاسی و احزاب تندرو نشود.

نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از همه طیف‌های جامعه دعوت می‌کنم تا مشارکتی وسیع در انتخابات پیش رو داشته باشند و نامزد اصلح و مورد اعتماد خود را برگزینند.

سالاری افزود: رئیس جمهور آینده از فرصت‌های برابر برای خدمت به مردم، از جمله اقوام و پیروان مذاهب استفاده کند؛ زیرا که لازمه حاکمیت قانون در کشور، عدالت حقوقی و استخدامی است.

وی خاطرنشان کرد: من از هیچ نامزدی اعلام حمایت نمی‌کنم؛ بلکه نگاه فراجناحی دارم و از مردم می‌خواهم حضوری پرشور و مشارکتی حداکثری را رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.