پوشش کامل اینترنت برای انتخابات در تایباد فراهم شد

فرماندار تایباد واقع در شرق خراسان رضوی با بیان این‌که آنتن دهی یکی از ضرورت های مهم در شعبه‌های اخذ رای به شمار می‌رود، گفت: ۱۰۰ درصد شعب اخذ رای شهری در این خطه مرزی با هماهنگی‌های انجام شده پوشش کامل اینترنت دارند.

مهدی شیردل گفت: همچنین در راستای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم، در زمان حاضر بستر پوشش اینترنت برای روز انتخابات در ۷۰ درصد روستاهای این شهرستان فراهم شده است.

وی اظهار کرد: در روستاهای فاقد برخورداری از خدمات آنتن دهی اینترنت نیز زیرساخت‌های لازم برای اخذ رای از سه طریق "دیتا، تلفن ثابت و کدهای ارسال پیام" فراهم شده است.

فرماندار تایباد ادامه داد: در روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بخش فن آوری و ارتباطات از سوی کارشناسان این حوزه رصد و پایش خواهد شد تا در فرآیند اجرای این رویداد سیاسی هیچ گونه مشکلی رقم نخورد.

وی بیان کرد: این شهرستان در پوشش اینترنت شعب اخذ رای در انتخابات سال گذشته هم از جمله مناطق پیش رو در استان خراسان رضوی بود.

شیردل اضافه کرد: با همراهی و هم افزایی مجریان انتخابات در این منطقه، بستر برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم در شهرستان تایباد فراهم شده است.

در انتخابات هشتم تیرماه در این شهرستان ۸۰ شعبه رای پیش بینی شده که ۶۷ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان مرزی و ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب ها: اینترنت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار