پزشکیان در خراسان رضوی رای اول را به دست می آورد

عضوهیات رئیسه مجلس دوازدهم گفت: اگر مردم پای صندوق رای بیایند، مسعود پزشکیان در خراسان رضوی رای اول را به دست خواهد آورد زیرا این استان پرچمدار عقلانیت، اخلاق و کرامت است.

غلامرضا نوری قزلجه عضوهیات رئیسه مجلس دوازدهم دوشنبه شب و در همایش مردمی فرهنگیان ستاد مسعود پزشکیان در مشهد گفت: اکنون دو جریان در این انتخابات با هم در حال رقابت هستند، جریان عقلانیت که فقط یک نامزد با نام مسعود پزشکیان دارد و دوم جریان اقلیتی که قدرت در دستشان است و آن را مصادره کرده اند.

او افزود: سه سال است که از هزاران تریبون علیه ظریف و همکاران وی صحبت می‌کنند و اکنون فقط با چند دقیقه صحبت کردن وی به هم ریخته اند و نتوانستند وی را تحمل کنند، چون حرف او حق و حرف دل جامعه بود.

عضوهیات رئیسه مجلس دوازدهم ادامه داد: اکنون برخی از مردم در کناری نشسته اند و این در حالی است که تنها چند روز دیگر تا انتخابات فرصت وجود دارد و، چون ناامید هستند و اعتراض دارند قصد شرکت در انتخابات را ندارند، زیرا حرف آنها شنیده نشده است.

نوری بیان کرد: اتفاقی که رخ داده این است که در بین نامزد‌ها یک نام وجود دارد که باب میل ماست و در سابقه او احترام به انسان‌ها و ایرانیان وجود دارد. او امروز شعار نمی‌دهد و کسی نیست که از کرامت زنان صحبت کند و ۲ سال جلوی لایحه حمایت از زنان را بگیرد. پزشکیان از ابتدای خدمتش همیشه در کنار مردم بوده است.

او تصریح کرد: آقای پزشکیان همه توان کشور را به کار خواهد برد، زیرا کار کارشناسی یعنی شایسته سالاری و این که تمام ایرانیان برای توسعه ایران پای کار خواهند آمد و در این صورت است که کشور توسعه پیدا می‌کند.

عضوهیات رئیسه مجلس دوازدهم تاکید کرد: می‌گویند دیپلماسی دولت قبلی التماسی بود و شما دیپلماسی قوی داشتید، پس ۶ میلیارد دلار پول این ملت را که قرار بود از کره جنوبی بگیرید چه شد؟ می‌گویید با تمام همسایه‌ها مسائل خود را حل کردید ولی کشور عراق که دوست ماست، پول برق کشورمان را نمی‌دهد و ثابت کردند که نمی‌توانند.

نوری اظهار کرد: اکنون یک نفر در بین نامزدهاست که می‌تواند شرایط را بهبود ببخشد، زیرا مردم ایران پشتیبان وی هستند و رئیس جمهوری که بالای پنجاه درصد رای دهندگان پشت سر او باشند می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد از این رو آقای پزشکیان پرچمدار توسعه و عقلانیت در کشور خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
یه جوری میگه جریان عقلانیت که اگه شخص به کاندیدای دیگه رای به بی عقل هستش.عملا داره توهین میکنه به فهم و شعور مردم
Iran (Islamic Republic of)
حسام فرهنگی قوچانی
۰۹:۵۳ ۰۵ تير ۱۴۰۳
از توانمندی کاندیدای مورد نظرت بفرمایید بهتر نیست