دانشگاه فردوسی مشهد در هیچ نظرسنجی مشارکت ندارد

رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشگاه مجری هیچ برنامه نظرسنجی در خصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نبوده و به این حوزه ورود نکرده است.

مسعود میرزایی شهرابی گفت: اخیرا یک نظرسنجی توسط ستاد یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص مشارکت دانشجویان منتشر شده است که متاسفانه به عمد و یا سهو، مجری آن دانشگاه فردوسی مشهد معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه به عنوان مجری در هیچ نظرسنجی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ورود نداشته و نخواهد داشت، اظهار کرد: افزایش مشارکت در انتخابات از مهمترین رویکردهای این دانشگاه است و بر همین اساس، برنامه های مختلفی از جمله تریبون آزاد و مناظره بین نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در مرکز آموزش عالی برگزار می شود تا دانشجویان بتوانند فرد اصلح را از میان نامزدهای انتخاباتی برگزنند.

دانشگاه فردوسی مشهد با دارا بودن ۱۳ دانشکده، هشت پژوهشکده، بیش از ۲۵ هزار دانشجوی داخلی و بین‌المللی و حدود ۸۰۰ عضو هیات علمی، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های ایران و قطب علمی شرق کشور محسوب می‌شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه - جمعه آینده- در کشور برگزار می شود که ۶ نامزد انتخاباتی در این عرصه رقابت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار