اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد

سه‌شنبه، ۵ تیرماه، برای دومین سال پیاپی، بزرگترین سفره اطعام در بزرگترین بوستان مشهد یعنی بوستان ملت برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان ضمن گرامیداشت و تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: عید سعید غدیر خُم از اعیاد بزرگ و هویتی ماست که باید در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن تلاش و اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: برهمین اساس، شهرداری مشهد اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مختلف و متنوعی را در این خصوص اندیشیده و آنچه مسلم بوده این است که برآیند فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی باشد که فضای شهر را در شان و جایگاه این ایام بیاراییم.

منصوریان با بیان اینکه یکی از نکات حائز اهمیت و مورد تاکید شورای شهر در برپایی و بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، بهره‌گیری و پای‌کار آوردن ظرفیت‌‎های مردمی و تشکل‌ها و هیئات است، عنوان کرد: خوشبختانه با تکیه بر این رویکرد، سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری تسهیلات و بسته‌های حمایتی خوبی را برای این مجموعه‌ها درنظر گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، ضمن تقدیر از مشارکت عموم شهروندان مشهدی در مراسمات مختلفی که برای گرامیداشت این ایام در نقاط مختلف شهر برپا کرده‌اند، تصریح کرد: از جمله این اقدامات، در روز سه‌شنبه، ۵ تیرماه خواهد بود که برای دومین سال پیاپی، بزرگترین سفره اطعام در بزرگترین بوستان مشهد یعنی بوستان ملت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این روز پیش‌بینی اطعام ۱۱ هزار نفر با مشارکت خیرین از سراسر صورت گرفته، علاوه بر این، به منظور غنای بیشتر این رویداد، اقدامات فرهنگی و مذهبی مختلف و متنوعی هم با محوریت غدیر تعریف شده و شاهد نقش‌آفرینی موسسات فرهنگی فعال در سطح شهر نیز هستیم.

منصوریان بیان کرد: جشن بزرگ غدیر نیز در جوار مزار شهدای گمنام در ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

برچسب ها: اطعام غدیر ، پارک ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار