مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان ایمان و باور ملت ایران را نشانه گرفته اند گفت: اطعام غدیر فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام سعید مهدوی امروز، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغات اسلامی عملکرد‌های با راهبرد‌ها و رویکرد‌های فرهنگی و تبلیغی و ترویجی دارد. 

وی گفت: هدایت هئیت‌ها مذهبی و فرهنگی، رویکرد پیشرفت بانوان و حمایت از تشکل‌های دینی و توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و همچنین رویکرد جمعیت و خانواده، حجاب و عفاف از اهم رویکرد‌های فرهنگی و تبلیغی این سازمان است، گفت: در این راستا سال گذشته ۲ هزار و ۵۲۰ روحانی و مبلغ به مساجد گیلان اعزام شدند. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان به اعزام مبلغان و روحانیون به مدارس گیلان اشاره کرد و افزود: ۱۰۵ نفر نیز در طول سال گذشته به مدارس گیلان اعزام شدند. 

حجت الاسلام مهدوی به برپایی کارگاه‌های آموزشی توجیهی وجمعیت و خانواده در طی مدت سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۳۹۳ نفر از افراد تاثیر گذار جامعه از جمله معلمان، کارگردان‌ها و مجریان صداوسیما، پرستاران و مسئولان هئیت‌های مذهبی با الویت فرزندآوری آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی افزود: برپایی جشن تکلیف دانش آموزی از دیگر فعالیت‌های این سازمان است که طی مدت سال گذشته برای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان جشن تکلیف توسط این سازمان با هدف ترویج هویت اسلامی و حیا و استحکام بنیان خانواده برگزار شد. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان به مراسمات ویژه دعای عرفه اشاره کردو گفت: سال گذشته درحدود ۲۲۱ نقطه گیلان مراسم پر شکوه دعای عرفه برگزارشد.

حجت الاسلام مهدوی به اطعام در روز عید غدیر خم اشاره کرد و افزود: طی آمار دریافتی سال گذشته ۳۱۶ نقطه توسط تشکل‌های مذهبی گیلان بیش از ۱۵۰ هزار طعام غدیر توزیع شد.

 وی با تاکید بر اینکه اطعام غدیر فرهنگ سازی شود گفت: توجه داشته باشیم که امروز در جنگ شناختی ایمان و باور ملت ایران نشانه گرفته شده و قصد تصرف باور‌ها و هویت ملت ایران دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.