سرلشکر سلامی:

غربی‌ها اسرائیل را برای تنظیم روابط شکل دادند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهدا نبودند این کشور نمی‌توانست از زیر ظلم طاغوت نجات یابد، گفت: ما به وجود شهیدان و خانواده شهدا افتخار می‌کنیم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجلاس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع اظهار داشت: ده‌ها هزار شهید در سراسر این سرزمین برای اثبات اسلام جان خود را نثار کردند.

وی با بیان اینکه راه عزت مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد، افزود: خانواده‌ای شهدا اسوه‌های صبر و ایثار هستند که قلب‌های ما نور می‌افشاند و صبر شما در شهادت فرزندانتان کمتر از شهادت نیست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اگر فرزندان شما نبودند این کشور نمی‌توانست از زیر ظلم طاغوت نجات یابد، تصریح کرد: ما به وجود شهیدان و خانواده شهدا افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ده‌ها سال است که جهان اسلام تحت تاثیر تهاجمات سنگین غربی‌ها قرار گرفته است، ادامه داد: از ۱۰۰ سال پیش نطقه شکل گیری رژیم مصنوعی اسرائیل شکل گرفت؛ آمریکا، انگلیس و فرانسه، جهان اسلام را بین خود تقسیم کردند و ثروت مسلمانان را به یغما بردند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه غربی‌ها اسرائیل را برای تنظیم روابط خود شکل دادند، ادامه داد: با ترویج فرهنگ ابتذال تلاش کردند تا مساجد را ببندند و جهاد را خاموش کنند و مسلمانان را تحت سیطره خود قرار دهند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران شروع کرد، بعث دوباره آغاز شد و نهضت فلسطین احیا و زنده شد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، صفحه زمین میدان جهاد شد و بعد از رحلت امام، جانشین برحقش این مسیر را ادامه داد و هنوز هم در ویط میدان ایستاده است و جغرافیای جهان اسلام را به یکدیگر متصل کرد.

وی با بیان اینکه اکثر کشور‌های جهان تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: شهدای جبهه مقاومت محصول ایستادگی هستند. در وعده صادق جبهه مقاومت را دیدیم. دیگر مسلمانان نمی‌توانند غرب را بپذیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.