آیت الله محمدی گفت: حرمت محرم باید در مجلس عزای امام حسین (ع) حفظ شود.

 آیت الله سید ناصر محمدی امام جمعه موقت یزد در مراسم نماز عبادی و سیاسی جمعه یزد با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین (ع) گفت: باید در رعایت این شئون و حرمت‌ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: باید از وجود هیئت‌ها و ظرفیت‌های مذهبی در امر وحدت، همدلی، اخلاق، معاشرت، دینداری و حرکت به سمت احقاق اهداف امام حسین (ع) استفاده شود.

امام جمعه موقت یزد ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برگزاری انتخابات در ایران واقعی و اثرگذار است و برخلاف آنچه مخالفان انقلاب تبلیغ می‌کنند این رویداد صوری و تشریفاتی نیست و هر فردی که اکثریت آرای ملت را کسب کند، رییس جمهور ماست.

 وی ادامه داد: مفتخریم که در کشور ایران اسلامی، مردم با مشارکت و آرای خود نقشی تاثیر گذار در انتخاب رییس جمهور و سرنوشت کشور برعهده دارند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: همه مراحل برگزاری انتخابات در کشور ما به صورت دقیق و بر اساس قوانین و مقررات، با نظارت بخش‌های مختلف انجام می‌شود و آراء مردم تعیین کننده سرنوشت کشور است.

 وی ادامه داد: هر فردی در ایران فقط حق یک رای دارد و هر کسی که همه ملت عزیز ما بیشترین رای را به او دهند، رییس جمهور می‌شود و در این عرصه موضوع اول حضور و مشارکت حداکثری است.

حجت الاسلام محمدی همچنین یادآور شد: فردا که نتایج اعلام شد، چون در آستانه ماه محرم قرار داریم انتظار از حامیان رییس جمهور منتخب این است که حرمت این ماه را نگه دارند.

امام جمعه موقت یزد گفت: حامیان نامزد منتخب باید مواظب باشند که برخی افراد از تجمعات سوء استفاده نکنند که این موضوع برای جامعه بسیار مهم است.

حجت الاسلام محمدی در خصوص ماه محرم و دهه امر به معروف و نهی از منکر توضیحاتی بیان کرد و بهره گیری مناسب از این ایام را مورد تاکید قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.