رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: مردم استان با حضور پررنگ در انتخابات نشان می‌دهند که فرموده رهبری معظم انقلاب مبنی بر اعتماد به یزدی‌ها کاملا درست است.

علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: همه امکانات و پشتیبانی‌های لازم تدارک دیده شده تا انتخابات باشکوهی در استان یزد برگزار شود. ۸۷۰ شعبه اخذ رای شامل ۶۸۲ شعبه ثابت و ۱۸۲ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

 وی افزود: مدارک لازم برای رای دهی، شناسنامه یا کارت ملی است و باید با یکی از این مدارک در شعب اخذ رای حضور یابند. حضور فرد به همراه این مدارک الزامی است و هیچ کس حق ندارد با شناسنامه یا کارت ملی دیگران رای دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند. عزیزی ادامه داد: پیش بینی ما اینست که مردم یزد بیشتر از دوره اول در این انتخابات شرکت کنند چرا که رهبری می‌فرمایند به مردم یزد اطمینان دارم و مطمئنا یزدی‌ها با حضور پررنگ در پای صندوق‌های رای اثبات می‌کنند که این اعتماد کاملا درست است. وی اظهار داشت: بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی و حافظات صندوق‌های رای کار برگزاری انتخابات را انجام خواهند داد.

رئیس ستاد انتخابات تأکید کرد که عکس گرفتن از برگ رای که نام نامزد در آن نوشته شده است، کاملا ممنوع بوده و همچنین نباید در فضای مجازی قرار گیرد و تخلف انتخاباتی به شمار می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار