معاون منابع انسانی آب و فاضلاب استان یزد گفت: مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و یزد به تبادل تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه‌های مختلف کاری پرداختند.

ابوالقام سهیلی‌نیا معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان طی بازدید دو روزه از شرکت آب و فاضلاب استان یزد، به تبادل تجربیات و دیدگاه‌ها در حوزه‌های مختلف کاری پرداختند.

او افزود: این بازدید که با هدف ارتقای سطح دانش و تجربه کارکنان برگزار شد، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین دو شرکت را فراهم آورد. 

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: همکاران دفاتر منابع انسانی، فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و امور کارکنان طی نشست‌هایی با همتایان خود در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ضمن تبادل تجربیات کاری، در خصوص برخی از چالش‌های مشترک هم‌اندیشی و ارائه راهکار نمودند. 

سهیلی نیا اظهار داشت: این بازدید‌ها ضمن تقویت روابط شرکت‌های آبفا در دو استان همجوار زمینه بهبود مداوم عملکرد شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌نماید.

شرکت آب و فاضلاب استان یزد در روز‌های ۱۱ و ۱۲ تیر میزبان جمعی از کارکنان معاونت منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بود. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار