افلاطونیان گفت: ۶ هزار میلیارد ریال بودجه برای تکمیل ساختمان این مرکز در محوطه بیمارستان شهید صدوقی (ره) یزد نیاز است.

عباس افلاطونیان رئیس مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد گفت: عملیات اجرایی ساختمان از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به رغم همه قول‌های داده شده همچنان ساخت آن به کندی انجام می‌شود.

وی با ییان اینکه اصلی‌ترین مشکل مرکز مهم قطب ناباروری کشور در یزد کمبود فضا برای انجام وظایف و ارائه خدمات به مردم است ادامه داد: هم‌اکنون ارائه خدمت به مردم در فضایی محدود و برای مراجعه کنندگان و انجام کار بسیار سخت است.

افلاطونیان گفت: برای انجام وظایف بهتر در بخش‌های مختلف هم به زیرساخت مناسب و نیز به امکانات و تجهیزات نیاز است که در این ارتباط از بخش خصوصی و خیران برای برون رفت از مشکلات و تعالی خدمت همکاری نیاز داریم.

همچنین مدیر پژوهشکده علوم تولید مثل یزد گفت: عملیات ساخت مرکز جدید تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد در زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع آغاز شده که به رغم گذشت زمان هنوز نیمه کاره است و مهمترین ذغدغه موجود همین مشکل است
محمد عبدلی افزود: برای بهره برداری از فضای جدید به همکاری و پیگیری مسئولان امر و همراهی خیران و مشارکت بخش خصوصی نیاز است که اگر محقق شود قطعا بهتر می‌توان به مردم از نقاط مختلف کشور که به یزد می‌آینده خدمات ارائه کرد.

وی بیان کرد: مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد هم‌اکنون در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی با بهترین نیرو‌های علمی به مردم خدمات می‌دهد و جزء مراکز مهم کشور در این حوزه است و روز به روز بر ارتقای آن افزوده می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد گفت: ارزیابی آزمایشات ژنتیک، زوج‌های نابارور، زوج‌های با سابقه سقط مکرر بر روی نمونه‌های خون، عضویت و همکاری با انجمن‌های ژنتیک و ناباروری بین‌المللی و انجام پروژه‌های مشترک از دیگر افتخارات این مرکز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار