معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزدگفت: پروژه های ورزشی در استان که سال‌ها نیمه تمام بود در دولت شهید رئیسی تکمیل شد.

محمدحسین پارساییان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در مراسم تجلیل و تکریم از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با تبریک روز تکریم بازنشستگان گفت: فرهیختگان حاضر در جلسه بهترین دوران طلائی عمر خود را صرف خدمت به جامعه ورزش و جوانان نموده اند که برای همه ما قابل تقدیر است.

وی افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم و با نگاه ویژه شهید رئیسی اقدامات خوبی در حوزه ورزش در استان یزد انجام شده است که نمونه آن تکمیل و راه اندازی چندین پروژه ورزشی که سال‌ها نیمه تمام بوده و اکنون با تکمیل این پروژه زیرساخت خوبی فراهم شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد بیان داشت: در حوزه ورزش قهرمانی نیز شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم که حضور نمایندگان استان و افتخار آفرینی آنها در بازی‌های آسیایی، کسب سهمیه المپیک برای اولین بار، صعود تیم چادرملو به لیگ برتر فوتبال، حضور تیم‌های مختلف از جمله فوتبال ساحلی، والیبال و غیرو در لیگ‌های برتر کشور و کسب افتخارات زیاد از جمله این موفقیت‌ها بوده است. 

وی به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: انتخابات تعیین سرنوشت به دست مردم است و مردم باید با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای فرد اصلح را انتخاب کنند تا این موفقیت‌ها در تمامی حوزه‌ها ادامه دار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار