رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشکذر گفت: فعالیت پاتوق کتاب ویژه بزرگسالان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، در کتابخانه‌های منتخب اشکذر آغاز شده است.

حفیظی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فعالیت پاتوق کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در کتابخانه‌های منتخب این شهرستان شروع شده است.

او بیان کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظلّه العالی) در حوزه کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج فرهنگ عادت به مطالعه روزانه، برنامه پاتوق کتاب ویژه بزرگسالان در کتابخانه عمومی امام صادق (ع)، مرحوم ذاکری و امام رضا (ع)، طراحی شده است.

حفیظی ادامه داد: در واقع این محفل کتاب، فرصتی را برای مخاطبان علاقه‌مند به حوزه کتاب و کتابخوانی فراهم کرده تا بتوانند با افرادی که فعال حوزه کتاب به شمار می‌روند از نزدیک به گفتگو پرداخته و مسائل و موضوع‌های خود را در این زمینه مطرح کنند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر گفت: هدف از برگزاری این نوع برنامه‌ها ایجاد موجی برای جلب توجه بیشتر افراد به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

او اظهار داشت: تلاش‌ها برای اینکه کتاب و کتابخوانی مسئله اصلی شود، ادامه دارد و مطالعه کتاب باید به‌صورت عادت در برنامه ریزی روزانه قرار داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار