مدیرعامل شرکت تعاونی پست پیشگامان یزد گفت: نمایشگاه الکامپ فرصتی برای شناساندن و توسعه‌ خدمات شرکت پارسی پست با توجه به زیرساخت فن‌آوری و دانش بنیان این مجموعه به سایر شرکت‌ها شد.

محمد کاظم کشورشاهی مدیرعامل شرکت تعاونی پست پیشگامان یزد با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ با شعار همه با هم برای اقتصاد دیجیتال و با حضور وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد، اظهار داشت: از شاخص‌ترین دستاورد‌های این نمایشگاه مذاکره با شرکت‌های دارای زیرساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مستقر در نمایشگاه به منظور توسعه خدمات پارسی پست بود.
 
وی با اشاره به بازدید معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به همراه معاونین و مدیران ستادی و اجرائی شرکت پست افزود: همچنین توزیع مرسولات باجه معطله در سطح شهر تهران، توسعه هاب‌های توزیع در سطح شهر تهران از ظرفیت سایرفعالین این بخش، توزیع مرسولات سرویس سریع این شرکت (قبول و توزیع در همان روز) از دیگر دستاورد‌های پارسی پست بود.

کشورشاهی ادامه داد: سایر شرکت‌های فعال در حوزه پستی و پست بین الملل، شرکت‌های ارائه دهنده فناوری در بخش لجستیک، تامین‌کنندگان ملزومات پستی، مدیران وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات، مدیران پارک فناوری فاوا، مدیران معاونت علمی و پارک پردیس، شرکت‌های حوزه فین تک، شرکت‌های فناور بخش‌هایی از زنجیره ارزش لجستیک و پست و... از غرفه پارسی پست بازدید و فرصت‌های مذاکرات آتی را مهیا نمودند.

شایان ذکر است؛ کارشناسان مجموعه نیز ضمن ارتباط‌گیری برای جذب نماینده، جذب همکاران تجاری، ارائه خدمات پارسی پست و بازرگام به مشتریان حقیقی و حقوقی به جمع آوری اطلاعاتی از سایر فعالین نمایشگاه در الکامپ پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.