عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: مدتی است در مورد توجه به مناسبت‌ها و فضاسازی شهری گلایه می‌شود، اما اقدامات خوب شهرداری باید بیان شود تا جانب انصاف هم رعایت شود.

حجت الاسلام سید محمد ناصر حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در صحن علنی شورا گفت: اقدام تحسین برانگیز سازمان فرهنگی شهرداری یزد با عنوان شادمانه غدیر در اعیاد قربان تا غدیر و مباهله که با برنامه ریزی بسیار خوب توانست در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه و با همراهی مجموعه‌های مردمی بیش از ۱۵۰ غرفه و نمایشگاه را تدارک ببیند نمونه‌ای از این اقدامات است.

او ادامه داد: آنچه در مراسمات شادی اهل بیت باید مد نظر باشد پررنگ بودن مولفه‌های نشاط، معنویت و معرفت است و الحمدلله شادمانه غدیر هر سه مولفه را داشت.

حجت الاسلام حیدری در خصوص اقدامات سازمان سیما منظر شهرداری نیز گفت: همچنین بیش از ۴۲۰ قطعه پرچم نصب شده و ۵ پرچم بزرگ نیز در معابر اصلی شهر نصب و افزون بر بیست و هشت هزار متر ریسه پارچه‌ای نصب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ۱۰ المان جدید نیز در نقاط مختلف شهر نصب شد و ریسه‌های نوری بلوطی نیز در خیابان فرخی یزد اضافه شد و ۱۲ مورد فضا سازی نیز فقط در شادمانه غدیر اجرا شد و در این ایام کارکنان شهرداری یزد سنگ تمام گذاشتند و برخی نقاط ضعف نباید باعث شود که نقاط و زحمات مثبت نادیده گرفته شود.

حیدری در خصوص اقدامات دیگر سازمان سیما منظر در ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم گفت: ریسه بندی پارچه‌ای خیابان‌ها میادین و معابر مهم شهری، اهدای بیش از ۸هزار ریسه پارچه‌ای و تحویل امانی ۴۰۰متر ریسه نوری به مجموعه‌های فرهنگی، مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیأت‌های مذهبی جزئی از اقدامات سازمان در ایام دهه امامت به شمار می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.