رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: تمام تلاشمان این است که والدین، کمترین نگرانی را در خصوص سرویس فرزندان خود نداشته باشند.

مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به طرح شناور شدن ساعت سرویس مدارس جهت ارائه خدمات بهتر اظهار کرد: ساعت شروع و پایان فعالیت مدارس شهر یزد به فاصله یک ربع تا نیم ساعت با هم متفاوت خواهد بود تا هم ترافیک کاهش یابد و هم حداکثر استفاده از ظرفیت ناوگان موجود به لحاظ تخصیص حداقل دو سرویس به رانندگان انجام شود.

 وی با بیان این‌که تعهدی در مورد اجرای بدون اشکال سرویس مدارس نداریم، افزود: تمام تلاشمان این است که سرویس‌ها برقرار شود و پشتوانه‌هایی ایجاد کردیم که کمترین نگرانی برای والدین ایجاد نشود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد تصریح کرد: برخی تاکسی‌ها و ون‌های واگذار شده سازمان به بخش خصوصی در صورت نیاز وارد عرصه سرویس مدارس می‌شوند چرا که تعهد دارند تا ۸ سال در حوزه سرویس مدارس خدمات رسانی کنند.

 فعالی گفت: همه ظرفیت‌ها دیده شده، اما قطعا در اجرا با مشکلاتی مواجه می‌شویم که باید با همکاری دیگر دستگاه‌های ذیربط برای حل آن اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: مقرر شد پلیس راهور با کسانی که بدون مجوز در حوزه سرویس مدارس اقدام می‌کنند، با جدیت برخورد کرده و خودروی آنها را توقیف کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.