فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان:

تامین نیازهای غذایی کشور بزرگترین جهاد کشاورزان است

سردار جهانبخش کرمی گفت:‌ کشاورزان با تلاش و کوشش خود برای تامین نیازهای غذایی کشور گام بر می‌دارند که این اقدام آنها بزرگترین جهاد محسوب می‌شود.

سردار جهانبخش کرمی روز پنجشنبه در همایش مدافعان امنیت غذایی با رویکرد تولید و جمعیت جوان روستایی با اشاره به اهمیت تولید، گفت: جهش تولید سالها مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده و به خاطر اهمیت آن، همواره محور شعار سال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کشاورزی یکی از پایه های مستحکم کشور است، اظهار داشت: تولید اقلام مورد نیاز مردم، اصلی اساسی است که موجب استحکام پایه های نظام و کشور می شود.

کرمی با بیان اینکه بسیج نیز در این حوزه همواره افتخار آفرین بوده است، افزود: بسیجیان در صحنه دفاع مقدس سپس تامین نیازهای مردم در خط مقدم بوده اند که باید این مهم برای مردم تبیین شود.

فرمانده سپاه زنجان با اشاره به وضعیت منطقه، گفت: زمانی ابرقدرتها خود را کدخدای جهان می دانستند اما امام خمینی(ره) با رهبری بی نظیر خود معادلات جهان را تغییر داد.

وی افزود: اسرائیل امروز در برابر چند گردان در باتلاق گیر کرده و به عنوان رژیم کودک کش شکست خورده است.

کرمی تاکید کرد: در این شرایط نیز جهادگران باید پشتیبان قوی نظام و مسوولان کشور باشند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت فرزندآوری، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس از هر خانه ای که فرزندی شهید می شد فرزندان دیگر جای او را پر می کرد ولی امروزه بر اثر سیاستهای خبیثانه دشمنان به سرکردگی آمریکا و غفلت مسوولان، کاهش جمعیت جوان کشور و خسارت‌های آن را مشاهده می کنیم.

کرمی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: این نظام و کشور از آن مردم است و مانند نظام‌های دیکتاتوری نیست بر همین اساس شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور حق مردم است.

وی با بیان اینکه شرکت حداکثری در انتخابات، عظمت و اقتدار کشور را رقم می زند، گفت: مردم ایران اسلامی سالها مقابل ابرقدرتها و در عرصه‌های مختلف ایستادگی کرده و فتنه ها را ناکام گذاشتند و قطعا در صحنه انتخابات نیز حماسه ای دیگر برای ادامه راه شهدا خلق می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.