حمل کالا به خارج از استان زنجان ۳۶ درصد رشد یافت

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی فعالیت دولت شهید رئیسی میزان حمل کالا به خارج از این استان در مقایسه با مدت مشابه سه سال قبل ۳۶ درصد رشد یافت.

غلامرضا کرمی گفت: طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۳۲ میلیون و ۲۱۵ هزار تن کالا به خارج از استان حمل شد.

به گفته وی، بیشتر این کالاها با سند حمل ثبت شده است و در کل تولیدات استان در بخش هایی نظیر معادن را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه در مدت فعالیت دولت مردمی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا اساسی به این استان وارد شده است، گفت: اغلب این کالاها از طریق بنادر کشور به استان منتقل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: بر این اساس میزان کالای حمل شده به استان در دولت شهید رئیسی و در مدت مشابه سه سال قبل آن رشد ۶۰ درصدی را نشان می دهد.

این مسوول اقدامات دیگر این اداره کل را یادآور شد و گفت: افزایش کنترل و نظارت در سطح راه‌های استان جهت کنترل ظرفیت از اقدامات اساسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از جمله فعالیت‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کنترل و بازدید از معادن استان به صورت مشترک با پلیس راه، اداره کل صمت و افزایش استفاده از سامانه‌های توزین در حال حرکت و قرار دادن سامانه‌ها در اختیار پلیس راه جهت همکاری‌های بیشتر از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.